Regulamin Columbusa
Niniejszy regulamin przygotowaliśmy w trosce o zapewnienie Państwu spokojnego i bezpiecznego wypoczynku.
Informacje ogólne
Umowa rezerwacji w obiekcie Columbus ul. Wczasowa 75a, 76-212 Rowy, zawierana jest z Eweliną Ewą Dudką prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Columbus Ewelina Ewa Dudka przy ulicy Wczasowej 75a, 76-212 Rowy, tel. 59 81 41 999, mail: info@columbus-rowy.pl, REGON 385667303, NIP 8392908743, w oparciu o wpis w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dalej: Columbus).
Dane osobowe
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo na naszej stronie (www.columbus-rowy.pl) w zakładce Polityka prywatności.
Reklamacje
- Jeśli w trakcie trwania usługi stwierdzą Państwo wadliwe wykonywanie umowy (tzn. niezgodne z warunkami rezerwacji i opisem usługi zamieszczonym na stronie internetowej Columbusa), powinni Państwo niezwłocznie zawiadomić o tym wykonawcę usługi w formie pisemnej.
- Czas na rozpatrzenia złożonej reklamacji wynosi 14 dni.
- Ewentualny zwrot środków, w wyniku złożenia reklamacji, nastąpi w sposób odpowiadający dokonanej płatności (np. przy płatności kartą – na rachunek karty, w przypadku przelewu – na rachunek bankowy, z którego przelew został dokonany).
Zameldowanie
Aby Państwa zameldować prosić będziemy o okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
Doba hotelowa
- Pokoje w Columbusie wynajmowane są na doby.
- Jeżeli na etapie rezerwacji nie określą Państwo długości wypoczynku, przyjmujemy, iż intencją Państwa jest spędzenie u nas jednej doby.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu, kończy o godzinie 12:00 dnia następnego.
- Jeżeli życzeniem Państwa jest wydłużenie wypoczynku, prosimy o zgłoszenie faktu tego w Recepcji. Życzenie Państwa postaramy się spełnić w miarę dostępności wolnych miejsc.
- Gość Columbusa nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
Osoby niezameldowane
- Osoby niezameldowane mogą przebywać w Państwa pokoju w godzinach od 7:00 do 22:00.
- Jeżeli Państwa goście pozostaną w Państwa pokoju po godzinie 22:00, zostaną oni dokwaterowani, a ich pobyt zostanie doliczony do Państwa rachunku zgodnie z cennikiem (dostępnym na stronie www i w Recepcji).
Cisza nocna
- Cisza nocna obowiązuje w Columbusie od godziny 22:00 do godziny 7:00.
- W trakcie ciszy nocnej prosimy o niezakłócanie wypoczynku innych gości. Osobom nieszanującym tej zasady możemy odmówić dalszego pobytu.
Rezerwacja
- Potwierdzenie rezerwacji stanowi wpłata zadatku w wysokości 30% przewidywanego kosztu wypoczynku.
- Wpłata zadatku (a dalej – zameldowanie) oznacza, iż zapoznali się Państwo i zaakceptowali niniejszy regulamin – dostępny jest on na stronie internetowej Columbusa oraz w Recepcji.
- Czas na uiszczenie zadatku to 3 dni od złożenia rezerwacji (o ile nie wskazano inaczej). Może on zostać wpłacony na rachunek bankowy bądź zostać pobrany z Państwa karty kredytowej. Obciążenie karty mogą Państwo zlecić telefonicznie bądź mailowo.
- Po wpłynięciu zadatku wystawiamy paragon. Jeżeli życzą sobie Państwo otrzymać fakturę – prosimy o zgłoszenie faktu tego jeszcze przed dokonaniem wpłaty.
- Jeżeli w wyznaczonym terminie nie dokonają Państwo wpłaty, czy też nie uda się obciążyć Państwa karty, zmuszeni będziemy anulować wstępną rezerwację.
- Pozostałą do uregulowania kwotę uiścić mogą Państwo w dowolnym momencie pobytu gotówką, kartą kredytową bądź płatniczą. Zameldowanie oznacza jednak, iż wyrażają Państwo zgodę na opłacenie całego zarezerwowanego terminu również w przypadku, gdyby zmuszeni byli Państwo skrócić pobyt.
- Jeżeli nie stawią się Państwo w dniu rozpoczęcia rezerwacji i nie skontaktują z nami, rezerwacja anulowana zostanie o godzinie 12:00 dnia następnego. Zarezerwowany pokój może zostać wówczas wynajęty innym osobom.
- Konieczność anulowania, skrócenia czy też innej korekty rezerwacji należy potwierdzić również pisemnie – listownie bądź mailem wysłanym na adres: info@columbus-rowy.pl
- Możemy odmówić rezerwacji osobom, które w trakcie wcześniejszych wizyt naruszyły niniejszy regulamin, zakłócały wypoczynek innych gości bądź funkcjonowanie Columbusa.
Zwierzęta w hotelu
- Serdecznie zapraszamy Państwa wraz ze zwierzętami domowymi. Koszt ich pobytu to 49,90 zł za dobę, nie więcej jednak niż 299,90 zł za cały pobyt.
- Na terenie Columbusa psy Państwa prowadzone być powinny na smyczy.
- Otaczające nas lasy i specjalna, pobliska plaża dla psów to fantastyczne miejsce na spacery, dlatego też prosimy, aby nie wchodziły one na Plac Zabaw, boiska sportowe, do restauracji i Klubu Dziecięcego.
- Dużą wagę przykładamy do czystości i porządku, zobowiązani będziemy za sprzątanie po swoich zwierzętach domowych.
- Prosimy o zrozumienie, jednakże ewentualne szkody wyrządzone przez zwierzę domowe zostaną wycenione i doliczone do Państwa rachunku.
Palenie
- Z myślą o osobach palących przygotowane zostały specjalne strefy na zewnątrz budynku.
- Strefami wolnymi od dymu są Plac Zabaw i boiska sportowe.
- Zwracamy się z prośbą o niepalenie we wnętrzach – jej niespełnienie oznaczać będzie wyrażenie zgody na doliczenie do Państwa rachunku kary w kwocie 1000 zł.
Pożar
- Przez wzgląd na bezpieczeństwo pożarowe w pokojach (prócz urządzeń zapewnionych przez Columbusa) korzystać można jedynie z ładowarek i zasilaczy telefonów, tabletów i laptopów, a w łazience – golarek elektrycznych.
- Jeżeli zauważą Państwo dym lub ogień prosimy bezzwłocznie zawiadomić recepcję (tel. 59 81 41 999 lub z telefonu w pokoju – 500 albo 600), a następnie zastosować się do poleceń personelu.
Cenne przedmioty
- Opuszczając pokój prosimy upewnić się, iż został on zamknięty.
- Jeżeli zamierzają Państwo przywieźć gotówkę (powyżej 500 zł), papiery wartościowe, cenne przedmioty (kosztowności, przedmioty posiadające wartość naukową bądź artystyczną), fakt ten należy zgłosić, a wspomniane przedmioty pozostawić w sejfie hotelowym w recepcji (nieodpłatnie) bądź w sejfie w pokoju. Sejfy dostępne są w pokojach o numerze: 110, 208, 300, RI, RII, RIII i RIV.
- Jeżeli kwota gotówki bądź wartość przedmiotów będzie zbyt wysoka, wielkość przedmiotu uniemożliwi bezpieczne jego przechowanie, bądź też mógłby on zagrażać bezpieczeństwu – zastrzegamy sobie prawo odmowy jego przyjęcia.
- Columbus nie może ponosić odpowiedzialności za wartościowe przedmioty, które nie zostaną zgłoszone i/lub nie będą przechowywane w sejfach.
Pozostawione przedmioty
Jeżeli w zwolnionym przez Państwa pokoju znajdziemy rzecz stanowiącą Państwa własność, podejmiemy próbę kontaktu z Państwem i odeślemy rzecz znalezioną na wskazany przez Państwa adres.
Odpowiedzialność materialna i prawna
- Prosimy, aby kończąc wypoczynek pozostawili Państwo pokój w stanie nie gorszym aniżeli zastany oraz z całym zastanym w nim wyposażeniem.
- Jeżeli po zameldowaniu zauważą Państwo jakiekolwiek braki bądź uszkodzenia – prosimy o bezzwłoczne zgłoszenie ich w recepcji.
- Czujemy się zobowiązani poinformować, iż ponoszą Państwo odpowiedzialność za uszkodzenia, zniszczenia bądź zaginięcie wyposażenia pokoju powstałe z winy Państwa bądź osób Państwa odwiedzających.
Plac Zabaw, Klub Dziecięcy, boiska sportowe
- Do Państwa dyspozycji stawiamy boiska sportowe, ściankę do tenisa, zewnętrzne urządzenia do ćwiczeń, bogato wyposażony Plac Zabaw z batutami, małpim gajem, piramidą wspinaczkową oraz Klub Malucha. Do korzystania z nich uprawnieni są jedynie nasi Goście.
- Przed skorzystaniem z przygotowanych atrakcji i wyposażenia prosimy o zapoznanie się z instrukcjami, ograniczeniami wiekowymi, możliwymi zagrożeniami. Dostępne są one w recepcji. W trosce o odwiedzające nas dzieci prosimy, aby z wymienionych atrakcji korzystały one pod okiem dorosłego opiekuna.
- Bezpieczną zabawę zapewni korzystanie z atrakcji zgodnie z ich przeznaczeniem oraz logiką. Oznacza to na przykład prośbę o unikanie wchodzenia po zjeżdżalni, wspinania się po siatkach ochronnych czy doprowadzania do kolizji z kompanami zabawy.
- W wybranych okresach czas wolny umilają dzieciom Columbusowi animatorzy. Pozostawienie dzieci animatorom nie zwalnia rodziców z zapewnienia im opieki.
- Dbamy o to, by udostępniane Państwu wyposażenie było najwyższej jakości. Prosimy o zrozumienie, będziemy jednak prosić Państwa o pokrycie kosztów usunięcia ewentualnych wyrządzonych szkód, szczególnie wówczas, gdy będą rezultatem niewłaściwego z nich korzystania.
- Prosimy o pilnowanie zabawek i sprzętu sportowego Państwa dzieci – wniesione do Klubu Dziecięcego i na Plac Zabaw mogą zyskać uznanie i stać się obiektem zabawy innych dzieci.
Udany wypoczynek
Staramy się zapewnić Państwu najlepsze warunki wypoczynku i serwis na najwyższym poziomie. Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia – prosimy o bezzwłoczne zgłaszanie ich w recepcji.